Transport Bucuresti

Prognoza Meteo Bucuresti:

Oferim servicii complete de transport in Bucuresti si pe tot teritoriul Romaniei.

Din momentul incarcarii, obiectele transportate sunt in custodia noastra iar in caz de deteriorare dumneavoasta beneficiati de o polita de asigurare in valoare de 50.000 Euro.

Pentru transporturile mari care necesita mai multe zile pentru finalizare este recomandat sa ne contactati cu cateva zile inainte pentru a stabili impreuna data, pretul, numarul de drumuri necesare si eventual numarul de zile necesare pentru finalizarea transportului.

 

Informatii Bucuresti:

Bucuresti este capitala Romaniei si, in acelasi timp, cel mai mare oras, centru industrial si comercial al tarii. Populatia de 1.944.367 de locuitori (est. 1 ianuarie 2009[4]) face ca Bucurestiul sa fie al saselea oras ca populatie din Uniunea Europeana. in fapt, insa, Bucurestiul aduna zilnic peste trei milioane de oameni, iar specialistii prognozeaza ca, in urmatorii cinci ani, totalul va depasi patru milioane.[5]. La acestea se adauga faptul ca localitatile din preajma orasului, care vor face parte din viitoarea Zona Metropolitana, insumeaza populatie de aproximativ 430.000 de locuitori.[6]
Prima mentiune a localitatii apare in 1459. in 1862 devine capitala Romaniei. De atunci sufera schimbari continue, fiind centrul scenei artistice, culturale si mass-media. intre cele doua razboaie mondiale, arhitectura eleganta si elita bucuresteana i-au adus porecla „Micul Paris”. in prezent, capitala are acelasi nivel administrativ ca si un judet si este impartita in sase sectoare.

Elementul de baza al retelei strazilor urbane din Bucuresti sunt bulevardele de mare circulatie, care pleaca din centrul urban la suburbii. Axele principale (nord-sud, est-vest, nord-vest-sud-est) si doua inele (interior si exterior) contribuie la reducerea aglomeratiei din trafic. Strazile in municipiu sunt de obicei intesate in timpul orelor de varf din cauza cresterii numarului masinilor in anii recenti. in fiecare zi, peste un milion de vehicule circula in interiorul orasului. Aceasta a rezultat in aparitia gropilor, care acum sunt considerate ca fiind cea mai mare problema de infrastructura a Bucurestiului.
Bucuresti este principalul nod al retelei drumurilor nationale romane, fiind punctul de incepere pentru doua autostrazi (A1 spre Pitesti si A2 spre Cernavoda, iar autostrada planificata A3 de asemenea va incepe din Bucuresti) si noua drumuri nationale (DN1 spre Oradea, DN1A spre Brasov, DN2 spre Suceava, DN3 spre Calarasi, DN4 spre Oltenita, DN5 spre Giurgiu, DN6 spre Timisoara si Cenad, DN7 spre Nadlac si DN71 spre Sinaia).